بازاریابی الکترونیک یا دیجیتال مارکتینگ به نوعی از بازاریابی گفته می‌شود که با استفاده از ابزارهای الکترونیکی همانند رایانه شخصی، تلفن هوشمند، کنسول بازی و … منتشر شده و از طریق آن به جذب مخاطب پرداخته می‌شود. همچنین این نوع بازاریابی در کانال‌ها و بسترهای الکترونیکی متنوعی همانند وب‌سایت، پست الکترونیک و شبکه‌های اجتماعی عملیاتی می‌شوند.

در اینجا با استفاده از یک اینفوگرافیک به بررسی روند راه‌اندازی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ از ابتدا تا انتها می‌پردازیم:

طراحی سایت:
وب‌سایت هویت برند شما در فضای آنلاین است؛ ساختن سایت با طراحی و کاربری مناسب برای کاربران، مرحله اول از موفقیت دیجیتال مارکتینگ است.

طراحی سایت و پیاده سازی آن در اندیشه ما مسیری است که یک سایت برای بدست آوردن سهم خود از بازار تجارت الکترونیکی و یا بدست آوردن کاربران اینترنتی طی می کند. با راه اندازی یک سایت ،شما وارد فضای فروش آنلاین می شوید و امکان ایجاد فروشگاه های مجازی، یک منبع اطلاعاتی از شرکت و امکان ارتباط متقابل بین مشتریان،کارکنان و مدیران فراهم میگردد. قابل توجه است که امروزه درصد کثیری از مصرف کنندگان قبل از خرید کالا یا خدمات خاص ، اقدام به جستجو و تهیه اطلاعات در مورد هدف مورد نظر خود می کنند، سایت این امکان را فراهم می کند که شما کالا و خدمات خود را به نسبت موتور های جستجو بهینه سازی کرده و در نتیجه در دسترس مشتریان خود قرار بگیرید.

طراحی ریسپانسیو:
۶۷ درصد کاربران وب‌سایت، علاقۀ بیشتری به سفارش در سایت‌های دارند که سازگار با موبایل هستند.

تعداد صفحات:
وب‌سایت شرکت‌هایی که بیشتر از ۳۰ صفحه هستند، هفت برابر بازدید بیشتری نسبت به سایت‌هایی که ۱۰ صفحه هستند، دارند.

آنالیز دیتا:
شش درصد از میانگین بودجه مارکتینگ برای آنالیز دیتا مصرف می شود؛ تا شما مطمئن شوید هزینه‌ای که کرده‌اید به صورت درست مصرف شده است.

تجارت الکترونیک:
تجارت الکترونیک اشاره دارد به تکنیک‌هایی که بازدیدکنندگان خود را تشویق به خرید سرویس و محصولات می‌کنند.

نرم‌افزار موبایل:
اشخاصی که دارای اسمارت‌فون هستند و اپلیکیشن برند شما را دانلود کرده‌اند ۴۰% بیشتر از محصولات و سرویس‌های شما خریداری می‌کنند.

پیام کوتاه:
۹۸ درصد از پیام‌های ارسالی باز می شود؛ ۹۰ درصد استفاده کننده‌های موبایل پیام کوتاه خود را در ۱۵ دقیقه اول بعد از ارسال باز می کنند.

بازاریابی بیرونی
تبلیغات موبایلی:
پیش‌بینی می‌شود درآمد تبلیغات موبایل در سال ۲۰۱۷ به میزان ۴۲ میلیارد دلار برسد.

ایمیل مارکتینگ:
۸۹ درصد از بازاریابان می‌گویند ایمیل اصلی‌ترین راه برای رهبری کمپین‌هاست.

نمایش تبلیغات:
۲۴٫۷ درصد از کاربران آنلاین آمریکا تبلیغات را مشاهده می‌کنند.

پرداخت کلیکی:
۶۴٫۶ درصد از پرداخت‌های کلیکی باعث به ثمر رسیدن تبلیغات هدفمند می‌شود.

بازاریابی داخلی
بهینه سازی موتورهای جستجو:
۷۰ درصد لینک‌هایی که از جستجو کلیک می خورند، به مسیر درست هدایت می شوند.

لینک‌های معرفی شده:
۶۵ درصد از تجارت جدید شرکت‌ها از لینک‌های معرفی شده بدست می‌آید.

بازاریابی توسط تولید محتوا
محتوا اصلی‌ترین بخش مارکتینگ است؛ محتوای خوب شامل ویدئو، عکس و مطلب مناسب در مورد برند شماست.

تبلیغات وایرال ویدئو
بعد از تماشای ویدئو تبلیغاتی و بازاریابی یک برند، محصولات آن شرکت ۱۲ درصد بیشتر خریداری می‌شود.

بلاگ
بلاگ ۴۳۴ درصد بیشتر از صفحه اصلی سایت و ۹۷ درصد بیشتر از لینک های تبلیغاتی بازدید دارد.

اینفوگرافیک
تجارت‌هایی که از اینفوگرافیک استفاده می کنند ۱۲ درصد ترافیک بیشتری نسبت به کمپانی‌هایی که اینفوگرافیک استفاده نمی کنند، دارند.

پخش زنده در سایت و وبینار
۶۱ درصد از بازاریابانی که B2B کار می‌کنند، اعتقاد دارند وبینار از پرتأثیرترین تاکتیک‌های بازاریابی است.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی پرقدرت‌ترین پلتفرم برای رونق بخشیدن به تجارت شما هستند.

۸۲ درصد از مشتریان می گویند فیسبوک جای مناسبی برای ایجاد جذابیت یک برند.
۴۴ درصد بازاریابان مشتری‌های خود را از توئیتر بدست می‌آورند.
۵۰ درصد ترافیک موبایل از ویدیوهای یوتیوب است.
۲۱ درصد از پست‌های پربازدید پینترست سبب خرید آن محصول می‌شود.
۶۴ درصد از اشخاصی که از لینکدین بازدید می‌کنند به سایت شرکت شما مراجعه خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درخواست ها
نام و نام خانوادگی : *
لطفا نام را وارد نمایید.
نام شرکت :
لطفا نام شرکت خود را وارد نمایید.
تلفن ثابت :
لطفا شماره تلفن ثابت خود را وارد نمایید.
تلفن همراه : *
لطفا شماره تلفن همراه خود را وارد نمایید.
آدرس ایمیل : *
لطفا آدرس ایمیل را به درستی وارد نمایید.
موضوع درخواست *
لطفا موضوع درخواست را انتخاب نمایید.
توضیحات : *
لطفا متن درخواست خود را وارد نمایید.
آپلود فایل :
فایل خود را آپلود کنید.
تصویر امنیتی : تصویر امنیتی :
لطفا کد امنیتی را به درستی وارد نمایید.
 

درباره ما

ما در " سرچشمه هنر" مصمم هستیم با بهره مندی از تفکر، خلاقیت و هنر و با رعایت اصول انسانی انصاف، صداقت، امانتداری و تعهد و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح اقتصادی دو جانبه، یاریگر شما در انجام پروژه های تبلیغاتی باشیم.

برخی از مشتریان

 

اطلاعات تماس

آدرس : آدرس خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان بیستم، پلاک 2، واحد 1
تلفن تماس:    88939577      و     88936184   
تلفن همراه:  09123016430
نمابر : 89789603           تلگرام: 09030396673

 
Подробнее на сайте: https://inedvijimosti.ruhttps://daoconstruct.ruhttps://sdelaisvoidom.ru https://fullconstruct.ru https://samsdelairemont.ruhttps://thehousebuilder.ru https://currenthouse.ru https://zedconstruct.ruhttps://buildbighouse.ruhttps://primohouse.ruhttp://repair-yourself.ruhttps://econedvijimosti.ruhttps://dohomebuild.ruhttps://houseconstruct.ru https://buildthehouse.ru