همه چیز خیلی ساده شروع شد. حالا ممکن است شروع‌ش برای هر آدمی متفاوت باشد و به تعداد اشخاصی که تجربه‌اش را داشته‌اند، ماجرا برای نقل کردن وجود داشته باشد.
با یک کلیک شروع شد و رابطه‌ای طولانی و چندین ساله شکل گرفت. بقیه را نمی‌دانم ولی من دیجی‌کالا را همیشه همین‌طور به خاطر می‌آورم؛ یعنی جایی که می‌شد بی دردسر از آن خرید کنی و بدانی همیشه عده‌ای هستند که پاسخ‌ات را بدهند و این مساله تا امروز که دیجی کالا با الکسای 6 به حرکت رو به جلو ادامه می‌دهد، هم ادامه دارد. آن‌وقت‌ها فقط دیجیتال بود و برقی، چیزهایی که هر روز با آن‌ها سر و کار داری. از وقتی یادم است دیجی‌کالا رقیب اصلی پاساژهای بزرگ خرید و فروش گوشی و تبلت بوده است. مساله‌ای که در کشور ما کمی عجیب است، زیرا مردم از خرید به شکل فیزیکی لذت می‌برند و دلیل دیگر این‌که دیر اعتماد می‌کنند.

از یکی دو سال قبل تغییرات شروع شد و دیجی‌کالا با تغییر یوایکس نشان داد که نه تنها به افزایش فروش خود علاقه‌مند است بلکه بیش از پیش به راحتی تجربه‌ی خرید مخاطب خود فکر می‌کند.
ای‌میل‌های تخفیف که با هوشمندی براساس مناسبت‌ها برای مشتریان دیجی‌کالا فرستاده می‌شد تشویق‌ت می‌کرد حتی اگر به چیزی نیاز نداری برای روز مبادا خرید کنی.

اضافه کردن طبقه‌بندی‌های دیگر خرید، برای ما که به چیزها عادت می‌کنیم و دوست داریم همه چیز مثل قبل باقی بماند کمی سخت بود اما بعد در ذهن‌مان پذیرفتیم که دیجی‌کالا به جز دیجیتال، کالاهای دیگر هم بفروشد، حتی ازش خرید هم کردیم.
دیگر متر و معیارها عوض شده بود و مردم به جای این‌که یک سایت را با آمازون مقایسه کنند و بگویند مثل آمازونه می‌گفتند مثل دیجی‌کالاس. حرکتی که در کشور ما نادر و قابل احترام بود.

واقعیت این است که ما همیشه دل‌مان می‌خواسته با سرعت بقیه‌ی دنیا و همراه با آن‌ها زندگی کنیم و دیجی کالا نمونه‌ی نزدیکی بود که آرزوهای ما را محقق می‌کرد، همگام با دنیا جدیدترین کالاها را به روش مردمان فرنگی می‌خریدیم. اما انگار کم بود و دل‌مان می‌خواست بیش‌تر فرنگی باشیم و از آمازون هم خرید کنیم و چیز آزاردهنده‌ی دیگر این‌که چیزی ته دل بعضی‌هامان همیشه می‌گفت این که آمازون نیست، آمازون یه چیز دیگه‌س، آمازون تاخیر نداره، جنس اشتباهی ممکن نیست بفرسته، اصن یه چیز دیگه‌س که البته با یک جست‌و‌جوی سریع در گوگل می‌توانیم آمار گله و شکایت‌هایی را که از آمازون یا ای‌بی وجود دارد ببینیم. این جا منظورم برتر نشان دادن هیچ‌کدام از این شرکت‌ها نیست، بلکه می‌خواهم بگویم روز بد و خوب برای همه وجود دارد هم دیجی‌کالا و هم آمازون.

آمازون

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جدیدترین مطالب

 

درباره ما

ما در " سرچشمه هنر" مصمم هستیم با بهره مندی از تفکر، خلاقیت و هنر و با رعایت اصول انسانی انصاف، صداقت، امانتداری و تعهد و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح اقتصادی دو جانبه، یاریگر شما در انجام پروژه های تبلیغاتی باشیم.

برخی از مشتریان

 

اطلاعات تماس

آدرس : آدرس خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان بیستم، پلاک 2، واحد 1
تلفن تماس:    88939577      و     88936184   
تلفن همراه:  09123016430
نمابر : 89789603           تلگرام: 09030396673