لوگو

لوگو

وقتی نوبت به خلق یک لوگوی موفق برای برند می‌رسد، سادگی بهترین پاسخ است.
Udemy، یک بازار آموزشی، لوگوهای پنجاه برند را در لیست شرکت‌های تحسین‌شده‌ی مجله‌ی Fortune 2015 بررسی کرد تا ببیند لوگوهای این شرکت‌ها چه نقاط مشترکی دارند.

اینفوگرافیک زیر، با ساختارشکنی لوگوهای موفق، طراحی‌ها را از نظر رنگ، نوع، شکل و بعضی معیارهای دیگر بررسی می‌کند. و برخی از نتایج کلیدی از این قرارند: از بین پنجاه لوگوی تحلیل‌شده برای برندهایی مثل استارباکس، کوکاکولا، فیس‌بوک و والت‌دیزنی- قرمز و آبی بیش‌ترین رنگ به کار رفته بودند. هم‌چنین 43 تا از این شرکت‌ها از بیش از دو رنگ در طراحی‌های خود استفاده نمی‌کنند.
شنِن هیوز، مدیر ارشد بازاریابی Udemy، می‌گوید:"همان‌طور که طراحی خورشید سهل و ممتنع به نظر می‌رسد این لوگوها هم همین ویژگی را دارند. لوگوهای شرکت‌های بزرگ چندان متفاوت به نظر نمی‌رسند. درک یک طراحی آسان برای مصرف‌کنندگان راحت‌تر است."
Udemy هم‌چنین نظرسنجی‌ای را بین 1000 نفر راه انداخت و این افراد درمورد 25 لوگو نظر دادند. در این تحقیق مردم لوگوهای آمازون، اپل و استارباکس را انتخاب کردند. پاسخ‌دهندگان لوگوهای گرد را به لوگوهای مستطیلی ترجیح می‌دادند (مثل BMW یا Target) در حالی‌که لوگوهای مربع یا مثلثی بیش‌تر متداول‌اند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جدیدترین مطالب

 

درباره ما

ما در " سرچشمه هنر" مصمم هستیم با بهره مندی از تفکر، خلاقیت و هنر و با رعایت اصول انسانی انصاف، صداقت، امانتداری و تعهد و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح اقتصادی دو جانبه، یاریگر شما در انجام پروژه های تبلیغاتی باشیم.

برخی از مشتریان

 

اطلاعات تماس

آدرس : آدرس خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان بیستم، پلاک 2، واحد 1
تلفن تماس:    88939577      و     88936184   
تلفن همراه:  09123016430
نمابر : 89789603           تلگرام: 09030396673