انتشار آن‌لاین یک ویدیو با عنوان "اولین بانجی‌جامپینگ وایرلس" هرکسی را وادار می‌کند که از صحت و سُقم ماجرا سر در بیاورد. در این ویدیوی کوتاه که در واقع یک طنزنگاری تبلیغاتی برای IKEA است، اتفاقات زیادی می‌افتد، لحظه لحظه‌ی این ویدیو به دنبال مرز واقعیت و رویا هستید. و آیا آینده‌ی تبلیغات این‌جا است؟
در کمپین بانجی‌جامپینگ وایرلس که به تازگی توسط DDB بروکسل و IKEA اجرا شده است، یک داوطلب خود را به دانشمندان پیشگام می‌سپارد تا اولین کسی باشد که بدون طناب در این بازی شرکت می‌کند. راز ماجرا در آهن‌رباهای قدرتمندی نهفته است که قطب‌های مخالف‌اشان جلوی سقوط داوطلب را می‌گیرند. او قبل از پریدن در آسمان زیبای نورماندی عزیزان‌اش را جمع می‌کند و قول می‌دهد بعد از کامل‌شدنِ پَرِش با آن‌ها تماس بگیرد. وقتی به نظر می‌رسد او در خلا سقوط می‌کند آدرنالین زیادی ترشح می‌شود. اما او نجات پیدا می‌کند و به قول خود عمل می‌کند. چه‌طور تلفن‌اش را شارژ می‌کند؟ با شارژر بی‌سیم.

یانجی جامپینگ

یانجی جامپینگ

و این همان محصول مورد نظر IKEA است؛ ارتباط بین بانجی‌جامچینگ وایرلس در نورماندی و IKEA. ویدیو این حس را در بیننده القا می‌کند که آینده همین است فقط حالا اتفاق می‌افتد: به لطف IKEA بدون مبلمان مدرن، بدون کشتی‌های فضایی... در همین دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم.
باید بپذیریم که این یکی از روش‌های تبلیغ است. فیلم سه دقیقه طول می‌کشد یعنی بیش از تحملِ بسیاری از کاربران اینترنت. محصول فقط چند لحظه در آخر ویدیو نمایش داده می‌شود، یعنی اگر کاربر لحظات آخر را نبیند هدف ویدیو را درک نخواهد کرد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جدیدترین مطالب

 

درباره ما

ما در " سرچشمه هنر" مصمم هستیم با بهره مندی از تفکر، خلاقیت و هنر و با رعایت اصول انسانی انصاف، صداقت، امانتداری و تعهد و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح اقتصادی دو جانبه، یاریگر شما در انجام پروژه های تبلیغاتی باشیم.

برخی از مشتریان

 

اطلاعات تماس

آدرس : آدرس خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان بیستم، پلاک 2، واحد 1
تلفن تماس:    88939577      و     88936184   
تلفن همراه:  09123016430
نمابر : 89789603           تلگرام: 09030396673