کوکاکولا

Coca Cola و JetBlue هر دو در کمپین‌هایشان شادی را منتقل می‌کنند، آن‌ها این بار سعی کرده‌اند انسانیت را در خاطر نیویورکی‌ ها زنده کنند.
یک روز معمولی دیگر در ایستگاه پنسیلوانیا، مسافران با عجله به سمت مقصد ‌های خود حرکت می‌کنند. بعضی از آن‌ها در مقابل یک دستگاه سکه‌ ای فروش می‌ایستند تا اول یک Coke بخرند و در کمال تعجب دو نوشیدنی دریافت می‌کنند. دوربین مخفی مستقر در ایستگاه، عکس‌العمل آن‌ها را پایش می‌کند که به اطراف نگاه و فکر می‌کنند که با بطری دوم چه کنند. اینجا است که متوجه می‌شوند ماشین ازآنها می‌خواهد نوشیدنی را با دیگری تقسیم کنند و بیش‌تر افراد این‌ کار را می‌کنند.

کوکاکولا

Coca Cola و JetBlue خوشحال بودند از این‌که می‌دیدند نیویورکی‌های شلوغ Coke های اضافه را با عابران غریبه تقسیم می‌کنند؛ مهربانی ‌ای که توسط این دو برند تحریک شده بود. هر کسی که نوشیدنی اضافه را به شخص دیگری می‌داد مورد تشویق یکی از اعضای JetBlue قرار می‌گرفت و دو بلیت دوطرفه‌ به مقصدی دلخواه از هواپیمایی JetBlue دریافت می‌کرد. مطابق آن‌چه که در بلیت نوشته شده بود "اتفاقات خوب برای کسانی می‌افتد که تقسیم می‌کنند" و کل کمپین به این مفهوم می‌پرداخت.

Coca Cola، JetBlue و آژانس Rokkan می‌خواستند انسانیت را زنده کنند و برای این کار حتی هشتگ #InspireHumanity را ساختند. آن‌ها همکاری موفقی داشتند و توانستند لبخند را به لب‌های مردم بیاورند و لحظات مثبتی را با آن‌ها سهیم شوند. کمپین به ما یادآوری می‌کند که لازم است گاه به گاه یاد انسانیت بیافتیم و نسبت به غریبه‌ها بخشنده باشیم.

کوکاکولا

حدود 150 خرید در این ایستگاه انجام شد یعنی درمجموع 300 بطری و 70% مردم نوشیدنی اضافه‌شان را با غریبه‌ها تقسیم کردند. رقم فوق، دو برند را هیجان زده کرد و این به معنای موفقیت کمپین بود. شرکت هواپیمایی JejBlue ویدئوی آن روز را در صفحه‌ی فیس‌بوک خود گذاشت و در شش روز 11.6K لایک، 3K هم‌رسانی و 1.9 میلیون بازدید را برای این ویدیو ثبت کرد! نظرات مردم هم در نوع خوب جالب بود، کاربران از تجربه‌های خود با JetBlue گفته بودند و درباره‌ی ایده‌ی کمپین هیجان‌زده بودند و از علاقه‌ی خود به "مفهومِ انسانیت" و "برند" نوشته بودند!

این کمپین می‌تواند الگوی مناسبی برای برندهایی باشد که به دنبال ایده‌های نو هستند؛ تمرکز روی داستانی مرتبط با برند. و به یاد داشته باشیم که این روزها کمپین‌های موفق درباره‌ی محصول نیستند بلکه به مخاطب هدف برند توجه دارند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جدیدترین مطالب

 

درباره ما

ما در " سرچشمه هنر" مصمم هستیم با بهره مندی از تفکر، خلاقیت و هنر و با رعایت اصول انسانی انصاف، صداقت، امانتداری و تعهد و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح اقتصادی دو جانبه، یاریگر شما در انجام پروژه های تبلیغاتی باشیم.

برخی از مشتریان

 

اطلاعات تماس

آدرس : آدرس خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان بیستم، پلاک 2، واحد 1
تلفن تماس:    88939577      و     88936184   
تلفن همراه:  09123016430
نمابر : 89789603           تلگرام: 09030396673