Burger King آماده بود تا با رقیب قدرتمندش بازی صلح‌آمیزی را شروع کند اما McDonald پاسخ تندی به این درخواست صلح داد.
BurgerKing چهارشنبه‌ی گذشته"McWhopper" را به عنوان محصول مشترک دو رستوران زنجیره‌ای در روز ملی صلح پیشنهاد کرد.
روز صلح مطابق تعریف شورای عمومی سازمان ملل این‌طور تعریف شده است:" تلاش برای تقویت ایده‌آل‌های صلح بین ملت‌ها و مردم."
پیش‌نهاد BurgerKing در سایت mcwhopper.com مطرح شده است. یک ساندویچ ویژه با لوگوی دو رستوران که در یک رستوران در آتلانتا سرو خواهد شد. آتلانتا بین دفاتر مرکزی رستوران‌ها در میامی و شیکاگو قرار گرفته است. یعنی در روز صلح در رستوران آتلانتا ترکیب Big Mac و Whopper پرفروش‌ترین برگرهای دو رستوران به مردم عرضه می‌شود و سود عایدی به گروه روز ملی صلح تعلق می‌گیرد.
کار Burger King توسط هفت آژانس انجام شد.

استیو ایستربروک، مدیر عامل McDonlad’s ، در پاسخ به این اقدام در توییتر و فیس‌بوک شرکت نوشت:" ما فکر می‌کنیم دو رستوران می‌توانند برای ایجاد تغییر کار بزرگ‌تری انجام دهند." McDonald بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای از نظر درآمد، اعلام کرد که با Burger King در تماس خواهد بود و با ندیده گرفتن اقدام مارکتینگ رقیب برای روز صلح و مخاطب قرار ندادن مستقیم این شرکت او را ضربه فنی کرد و این در حالی است که Burger King پیشنهاد خود را یک پیشنهاد صد در صد صادقانه نام برده بود.
در ادامه‌ی نامه‌ی McDonald آمده است "و بدانیم که بین ما یک رقابت دوستانه در جریان است و نه عواقب جنگ واقعی"

همبرگر

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جدیدترین مطالب

 

درباره ما

ما در " سرچشمه هنر" مصمم هستیم با بهره مندی از تفکر، خلاقیت و هنر و با رعایت اصول انسانی انصاف، صداقت، امانتداری و تعهد و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح اقتصادی دو جانبه، یاریگر شما در انجام پروژه های تبلیغاتی باشیم.

برخی از مشتریان

 

اطلاعات تماس

آدرس : آدرس خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان بیستم، پلاک 2، واحد 1
تلفن تماس:    88939577      و     88936184   
تلفن همراه:  09123016430
نمابر : 89789603           تلگرام: 09030396673