کوکاکولا

فناوري تشخيص چهره در سال‌هاي اخير پيشرفت قابل توجهي داشته است. حالا كوكاكولا از اين فناوري در زمينه‌ی ساخت يك آگهی تعاملي استفاده مي كند.
يك آگهي تبليغاتي ديجيتال در ايستگاه متروي استكهلم در سوئد، به عابران اجازه تعيين نوع احساس نمايش داده شده در يك نمايشگر عمودي مستطيلي شكل را مي‌دهد. به طور خلاصه، emojis كوكاكولا به تقليد از حالت‌هاي چهره مصرف‌كنندگان مي‌پردازد.

کوکاکولا

اين كمپين جالب از شعار "Choose Happiness"، يك فرمت چند كانالي از اقدام #MakeItHappy، بهره مي‌برد. آژانس تبليغاتي Isobar سوئد پشت اين بيلبورد به نام "Coke-moji" است.
در شرايطي كه نرم‌افزار تشخيص چهره احتمالا روزي به اماكن عمومي راه خواهد يافت، اين فناوري قطعا هنوز تعجب همگان را بر مي‌انگيزد. آگهي تبليغاتي كوكاكولا نشان مي‌دهد كه پيامد‌هاي فناوري تشخيص چهره چگونه مي‌توانند به مراتب فراتر از موبايل و شبكه‌هاي اجتماعي پيش بروند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جدیدترین مطالب

 

درباره ما

ما در " سرچشمه هنر" مصمم هستیم با بهره مندی از تفکر، خلاقیت و هنر و با رعایت اصول انسانی انصاف، صداقت، امانتداری و تعهد و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح اقتصادی دو جانبه، یاریگر شما در انجام پروژه های تبلیغاتی باشیم.

برخی از مشتریان

 

اطلاعات تماس

آدرس : آدرس خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، خیابان بیستم، پلاک 2، واحد 1
تلفن تماس:    88939577      و     88936184   
تلفن همراه:  09123016430
نمابر : 89789603           تلگرام: 09030396673